Baru Keluar Dari Gua...


Salam...

Lama betul tak update blog aku nih...kesibukan & kemalasan yang amat sangat - menjadi punca kepada berhabuknya blog aku nih...takpe lah, at least aku ingat jugak kat web address nih daripada tak ingat langsung...

Straight to the point, malas nak bercerita panjang - menjadi motto aku kali ini...kalau tak, nak pikir ape yang nak aku taip je, terus jadik malas nak taip...last2 tak taip langsung...haha...

Update terkini: -

1) Rumah Nuri Court selamat disewakan kepada pasangan baru kahwin. Alhamdulillah dan terima kasih...

2) Rumah Taman Tasik Utama selamat disewakan kepada student UTeM. Tapi ada ura-ura nak keluar, sebab moto dia baru kene curi jumaat lepas. Kita follow je la ape cerita seterusnya selepas ni...

3) Loan Nuri Court dah disburse. So dah start bayar bulan2 dah. Loan Taman Tasik Utama masih dalam proses. Estimate bulan Ogos baru disburse.

Sekarang nih slow sikit nak cari rumah lagi. Yela, BLR pun dah naik 25 point lagi. So agak keberatan la nak buat loan lagi. Tapi mana tau, kot2 ada deal yang best2 lepas nih. So, tunggu dan lihat je la...

Ok la...sambung lagi bebila ada nak tulis lagi...

Blogger Hartanah & Kewangan

Blog Yang Saya Baca