Sampah Pun Boleh Buat Duit


Salam semua...

Baru je baca entri dari blog PakDi. Bila aku terbaca ayat terakhir dia tu, teringat aku kat cerita Spongebob Squarepants. Cerita pasal encik Krab buat duit. Kalau korang tau, encik Krab nih memang gila pada duit. Jadi, episod kat atas nih dok cerita pasal encik Krab buat duit dari sampah.

Lepas nih, korang tengok la kat bilik stor korang tu, tengok la apa2 barang yang korang boleh buat duit darinya.

Selamat menyelongkar...

p/s diorang dah edit suara kartun tu...pakai bahasa kesat. sori ler, tak jumpa yang ori punya...just amek point je la...

Blogger Hartanah & Kewangan

Blog Yang Saya Baca