Cari Rumah Sewa Di Cheras / Hulu Langat

rumah sewa, cheras, hulu langat

Assalamualaikum semua. Selamat hari raya, maaf zahir batin.

Sorry la sebab lama tak tulis blog. Yelah, bila dah cuti raya, memang tak sempat nak buat posting ke blog nih. 

Posting aku kali ni bukan nak bagi tips kat korang, tapi lebih kepada nak mintak tolong kat korang. Aku sekarang nak cari rumah sewa di area Cheras / Hulu Langat sebab wife aku dapat keje kat Masterskill kat Cheras tu. Kalau boleh nak dapat area yang dekat2 dengan Masterskill sebab wife aku taknak drive jauh2.

Jadi, kalau korang ada kontek mana2 kengkawan yang ada nak sewakan rumah tu, postkan la kat bahagian komen nih ye. Aku nak detail2 seperti berikut:

Nama taman:
Jenis rumah:
Harga sewa:
Nama & no hp tuan rumah:

Mintak tolong la ye. Mekasih banyak2.

2 komen:

Catat Ulasan

Apa komen anda tentang artikel di atas?

Blogger Hartanah & Kewangan

Blog Yang Saya Baca