Apt Taman Tasik Utama Utk Disewa


Assalamualaikum semua...

Aku nak menaikkan iklan rumah sewa di Melaka, memandangkan semua prospek2 penyewa yang telah aku jumpa tidak memuaskan hati aku. 

So, aku open iklan kat sini. Kalau ada sape2 yang nak menyewa tu, boleh la kontek aku di 019-3582281. Aku tak layan sms & miscall (ada ke nak menyewa rumah aku, tapi aku pulak yang kena call dia...citt). Hanya call sahaja.

Aku akan balik Melaka hari Sabtu ini. So, sapa2 yang nak "walk-in" pun boleh. Tapi lepas pukul 1 petang ye.

----------------------------------------------------------------------

Apartment Taman Tasik Utama berdekatan MITC

- Kemasukan - 1 Januari 2011


- Tingkat 4, tiada lif

- 3 bilik tidur, 2 bilik air
- Partial furnished (Mesin basuh, dapur gas, peti sejuk, 1 katil bujang di setiap bilik, TV, kipas siling di ruang tamu).
- Tempat letak kereta disediakan
- 5-10 minit berkereta ke UTeM, MMU, MITC, Mydin, Zoo Melaka, Ayer Keroh, Batu Berendam
- 5 minit akses ke Tol PLUS (Ayer Keroh)
- Banyak gerai-gerai makan berhampiran
- 5-10 minit waktu berjalan kaki ke kedai-kedai & pasaraya


- Deposit 2 + 1 (Sewa bulanan - RM400 untuk keluarga, RM80 seorang untuk kumpulan pelajar melebihi 4 orang)
- Bil utiliti - RM 150

Jangan lupa follow blog aku! Klik butang Follow di sebelah tu~!!

7 komen:

Catat Ulasan

Apa komen anda tentang artikel di atas?

Blogger Hartanah & Kewangan

Blog Yang Saya Baca