Azam Tahun 2011



Assalamualaikum semua...


Atas pelawaan Matjoe secara personally, jadi kini aku sharekan dengan semua azam tahun 2011.


Aku tau, semua orang mempunyai cita-cita yang sama macam aku. Tapi, bagi aku, aku betul-betul untuk mencapai azam aku untuk ke Mekah. Aku merasakan yang aku telah di'panggil' untuk mengerjakan haji tahun ini.


Semakin hari, semakin menebal rasa rindu aku untuk pergi ke sana. Bila aku menonton rancangan 'Lambaian Kaabah', hati aku sayu & secara natural mata aku berair. Rasa rindu sangat-sangat nak ke sana.


Ya Allah, permudahkanlah urusanku untuk melawat rumah-Mu tahun ini....


Contest ini dianjurkan oleh Matjoe dan turut ditaja oleh Eyriqazz(rm 50) Kak Ina KL (cookies rm50)  AbangEnsem (6 ebook, rm120), Kak Yon (3xrm10 topup, rm30) dan Tinihani (4 ribbon brooch, rm20)


Jangan lupa follow blog aku! Klik butang Follow di sebelah tu~!!

1 komen:

Catat Ulasan

Apa komen anda tentang artikel di atas?

Blogger Hartanah & Kewangan

Blog Yang Saya Baca