Masa Untuk Membersihkan Sawang...

Kredit: Harjun Worldwide Trading
Assalamualaikum semua...

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin...

Ramai orang tertanya-tanya kenapa aku menyepi kebelakangan ini...

Reason pertama - terasa liat nak mengupdatekan blog...

Reason kedua - busy dengan task yang ada dalam tangan. Balik keje pun selalu lewat, weekend ada saje aktivity yang kena buat. Membuatkan lebih menebal la reason pertama tu...

Reason ketiga - takde pengisian yang nak dikongsikan bersama. Layan blog abangensem, matjoe aje. Karang kalau aku copy isi dari blog diorang, korang kata aku ciplak pulak. Malu aku...hehe (padahal selama nih dok copy paste selamber je...)

TAPI...azam selepas raya, aku akan cuba mengupdatekan blog aku nih seberapa kerap yang boleh demi untuk tidak menghampakan follower2 aku...

Lastly, terima kasih kepada follower2/mentor2 aku yang memberikan aku sokongan dan dorongan kepada aku untuk meneruskan perkongsian ilmu yang aku ada di blog aku.

Terima kasih sekali lagi...

Jangan lupa follow blog aku! Klik butang Follow di sebelah tu~!!

Blogger Hartanah & Kewangan

Blog Yang Saya Baca