Bilik Apartment Taman Tasik Utama Untuk Disewa

Assalamualaikum semua...

Nak buat pengumuman pendek je. Aku bagi pihak tenant aku nak mencari seorang lagi roommate untuk apartment Taman Tasik Utama kat Melaka. Sesuai untuk student UTEM yang sedang mencari rumah/bilik untuk menyewa.

Aku pastekan iklan yang aku letak dalam Mudah.my

Menyediakan perkara seperti berikut :
Kekosongan : (1) Buah Bilik Sewa (Wanita)
Kemasukan : Sekarang
Lokasi : Taman Tasik Utama, Ayer Keroh, Melaka
Kelengkapan yang disediakan adalah seperti berikut :
- Kipas siling
- Tilam
- Peti ais
- Mesin basuh
- Televisyen
- Dapur gas
- Water heater
Lokasi berdekatan :
- Mydin
- UTeM (Kampus Industri)
- MITC
- Ikan Bakar Malim
- Poliklinik Mesra
- Restoran Naiman
- 7 Eleven
- Mc Donald
- Stesen Petronas
Kepada yang berminat, sila hubungi Cik Masturah 013-706 7162

p/s: Kepada yang lelaki, jangan pulak dok menggatai nak call tenant aku tu...hehe

Jangan lupa follow blog aku! Klik butang Follow di sebelah tu~!!

Blogger Hartanah & Kewangan

Blog Yang Saya Baca