Segmen Eyriqazz : Ada Apa Dengan Nama Blog?

Assalamualaikum semua!

Bila blogger pro kita - bro Eyriqazz - dah bukak segmennya, pasti ramai yang akan join....termasuk la saya.

Kali ini, bro Eyriqazz bukak satu segmen - "Segmen Eyriqazz : Ada Apa Dengan Nama Blog?"

Eyriqazz.com

Bila tengok adanya segmen ini, saya betul-betul teruja nak dapatkan pandangan beliau tentang nama blog saya - FaridAdam.com -  ni.

Beliau telah lama berkecimpung dalam arena blogging ini. Beliau juga telah memperoleh pendapat pasif yang lumayan hasil daripada kerja tangan beliau dalam arena blogging ini. Pengalaman beliau dalam arena blogging juga sangat hebat. Jadi dengan adanya segmen sebegini, pasti saya ingin mendapatkan input beliau tentang nama blog saya (...dan kalau boleh tentang layout blog saya sekali ye kalau tak keberatan (~_~))

Jadi, sudi-sudikanlah bro Eyriqazz dan juga pembaca-pembaca yang lain untuk memberikan input yang berguna kepada laman blog saya ini.

Saya sudahi dengan ucapan terima kasih...

Blogger Hartanah & Kewangan

Blog Yang Saya Baca