Apartment Taman Tasik Utama Kembali Untuk Disewa

Apartment Taman Tasik Utama  Untuk Disewa

UPDATE - 07/10/2013
Apartment ini telah selamat disewakan kepada sepasang suami isteri.
Harap maklum. Terima kasih.

-------------------------------------------------------------------------------

Semester baru bagi pelajar-pelajar UTEM. Begitu juga dengan apartment sewa saya di Taman Tasik Utama yang kini dibuka untuk menerima pelajar-pelajar baru.

Kenapa lewat letak iklan? Dah nak dekat sebulan baru naik iklan rumah nih. Ada 2 faktor utama kenapa iklan rumah sewa apartment Taman Tasik Utama nih lambat naik.

1) Penambahbaikan rumah.
Sedikit kerja-kerja pembaikan rumah telah dijalan untuk menaikkan sewa rumah ini seperti mengecat rumah, memasang karpet getah baru, membetulkan mangkuk tandas yang dah buruk dan membetulkan tombol pintu yang telah rosak.

2) Masa
Memandangkan satu bulan nih adalah waktu confinement wife saya, jadi tak dapat la saya nak berlari balik ke Melaka untuk menguruskan hal rumah ini sebelum semester baru UTeM bermula. Kena sentiasa berada di sisi keluarga. Jadi, sekarang baru ada masa untuk menjenguk hal rumah sewa saya.

Saya kepilkan sekali beberapa shot gambar dalam rumah tersebut.

Apartment Taman Tasik Utama  Untuk Disewa

Apartment Taman Tasik Utama  Untuk Disewa

Apartment Taman Tasik Utama  Untuk Disewa


Berikut adalah butir-butir tentang apartment saya di Taman Tasik Utama.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Apartment Taman Tasik Utama berdekatan MITC

- Kemasukan - segera

- Tingkat 4, tiada lif
- 3 bilik tidur, 2 bilik air
- Partial furnished (Mesin basuh, dapur gas, peti sejuk, kabinet dapur, 1 katil bujang berserta tilam di setiap bilik, TV, kipas siling di setiap bilik, rak kasut, meja makan).
- Tempat letak kereta disediakan
- 5-10 minit berkereta ke UTeM, MMU, MITC, Mydin, Zoo Melaka, Ayer Keroh, Batu Berendam
- 5 minit akses ke Tol PLUS (Ayer Keroh)
- Banyak gerai-gerai makan berhampiran
- 5-10 minit waktu berjalan kaki ke kedai-kedai & pasaraya

- Deposit 2 + 1
- Kadar sewa sebulan
  • Master Bedroom - RM300
  • 2nd Bedroom - RM200
  • 3rd Bedroom - RM150
* sewa 1/2 bulan untuk bulan Oktober
- Deposit utiliti - RM 100 bagi setiap bilik

Sila hubungi saya di 019-358 2281 untuk pertanyaan lanjut. Whatsapp, SMS tidak akan dilayan.

sifu rumah lelong, jutawan hartanah, pelaburan hartanah

Blogger Hartanah & Kewangan

Blog Yang Saya Baca