Promosi CompuShack Sepanjang Bulan November 2013

Assalamualaikum semua. Hari nih saya nak mengumumkan promosi jualan pembukaan CompuShack untuk sepanjang bulan November ni

Promosi yang saya tawarkan berupa flat price untuk kesemua thumbdrive saya, iaitu berharga RM50 termasuk delivery cost.



Pelbagai pilihan yang menarik!

Thumbdrive yang terdapat di blogshop saya bukan thumbdrive yang biasa. Thumbdrive yang saya milik berbentuk karektor kartun yang menarik - seperti Minions (hot selling item), Iron Man (hot selling item juga), Hello Kitty dan bermacam-macam lagi.



Hot selling items - Minion & Iron Man. Pasti anda inginkannya sentiasa bersama-sama anda :-)

Selain daripada thumbdrive, saya juga menjual power bank yang berbentuk karektor kartun juga. Insha-Allah, pelbagai barangan lain serta jenama-jenama lain akan ditambah dari semasa ke semasa.

Jom singgah ke blogshop saya. Ingat Thumbdrive, Ingat CompuShack!


sifu rumah lelong, jutawan hartanah, pelaburan hartanah

Blogger Hartanah & Kewangan

Blog Yang Saya Baca