Seminar Sublet Serius Kembali Lagi

Assalamualaikum semua. Seperti mana yang saya ceritakan dalam entri yang lepasSeminar Sublet Serius telah mendapat sambutan yang hangat, terutamanya di kalangan para siswazah yang ingin menjana pendapatan pasif yang lumayan. Saya juga amat teruja dengan tahap kesedaran orang Islam Melayu yang mula menjinakkan diri dalam bidang pelaburan hartanah. Saya harap trend kesedaran ini akan terus meningkat dari semasa ke semasa.

Seminar Sublet Serius
Seminar Sublet Serius 5.0 yang telah mendapat sambutan yang amat hangat minggu lepas


Saya telah diberitahu bahawa pihak Qaiser Ventures akan mengadakan lagi Seminar Sublet Serius 6.0 pada hari Sabtu ini. Jadi bagi mereka yang ingin menyertai seminar ini, boleh la berbuat demikian dengan cara:
  1. Melayari laman Facebook (add "Wan Infolelong" sebagai friend anda)
  2. Daftar secara walk-in ke seminar tersebut.
Berikut adalah butir-butir tentang seminar tersebut:-

Tempat: AR Training Center
Masa: 2.30pm - 5.30pm
Tarikh: 16 November 2013
Fees: RM118
Speaker: Muhammad Khairulnawawi, Afiq Zhafri

Jangan lepaskan peluang ini! Bersama-sama kita berjihad untuk meningkatkan taraf ekonomi Islam!

sifu rumah lelong, jutawan hartanah, pelaburan hartanah

Blogger Hartanah & Kewangan

Blog Yang Saya Baca